• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 26 تیر 1398
کد مطلب : 66612
+
-

صنایع اشتهارد تسهیلات سرمایه در گردش می‌گیرند

انعقاد تفاهم‌نامه بین سازمان صمت و بانک توسعه تعاون استان البرز موجب شد تا صنایع شهرستان اشتهارد از تسهیلات 5 میلیاردی سرمایه در گردش برای به حرکت درآوردن چرخ‌دنده‌های تولید کشور برخوردار شوند.
به گزارش ایرنا، شهرستان اشتهارد را باید نقطه ثقل صنعت استان البرز و کشور نامید؛ منطقه‌ای که بیش از 2500 واحد تولیدی و صنعتی فعال، نیمه‌فعال و در دست ساخت در خود جای داده و بخش عمده فعالیت‌های کارگری استان در منطقه متمرکز است.

فرماندار اشتهارد گفت: شهرک صنعتی کوثر اشتهارد به واسطه قرار گرفتن در جنب بزرگراه کمربند دوم جنوبی استان تهران که در مراحل نهایی ساخت قرار دارد، در موقعیت ویژه‌ای از حیث ترانزیت و نقل و انتقال خدمات و کالا قرار گرفته و استقبال روزافزون از واگذاری زمین‌های این شهرک توسط صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران، نشان‌دهنده همین موقعیت ممتاز است.

«محمد کردی» بیان کرد: امسال شاهد رویکردی جدید در شهرک‌های صنعتی شهرستان هستیم و تحولی در این فضا داریم که ثمره تلاش و همت صنعتگران است، در همین راستا تمام دستگاه‌ها نیز در تلاش برای تسهیل و رفع موانع هستند و با تمام قدرت حمایت خواهند کرد.
وی عنوان کرد: اختصاص اعتبارات قابل توجه در قانون بودجه سال ۹۷ و ۹۸ برای تسهیل در نوسازی و بازسازی، سرمایه در گردش و سرمایه ثابت صنایع، فرصتی مغتنم است که باید از این فرصت هرچه بیشتر برای صنایع اشتهارد بهره برده شود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید